::sangat sadis bile terpaksa jadi engineer project manager::

10.19.2010

kebelakangan ini sangat tertekan 
mane lah tak tertekan yeww..selama idup ne, majoriti saya banyak menggunakan otak kiri...errr??
hhmmm...actually saya pun tatau sama ada saya menggunakannya secara seimbang ke tak..huhu(T_T)
haaihh, menjadi satu masalah besar kepada saya yeww bile disuruh menjadi transformers
manelah tak jamm sekejap sel otak...adeehh!!
tetiba plak dilantik jadik project manager nak bina bangunan
oomygoat!! mane nak carik idea, conteng kat bangunan saya tahulah
bab nak suh saya pikir planning apa untuk bina bangunan,
tak ke kurun ke 2000 akan datang baru siap!!!(--")
even untuk imagine dan sekadar esemen
itu tak mungkin dan mustahil...huhuh, sungguh menci okeih!
choww!nak sambung tekanan (--")

test OTAK guna WARNA...cubelah!!

UCAPKAN WARNA, BUKAN TULISAN OKEI..hehe>_<

note : otak anda bagaimana??saya??....mmm, otak2 memang sedap kalo ikannya banyak..ngeee;p

Post a Comment