::???::

10.09.2010






entri ne patut publish td, tapi di postpone...ehee
okei, actually hanya kami bertiga sahaja dalam kelas neh, 4 termasuk tn. hj. joe, wallamak, nama pun da cam glemer, haruslah hensem even da berusia..aiseh terpuji la plak, memang tak pernah sampai hati nak ponteng kelas tuan hj. ne...gaya cakap cukup melekat lam minda, stylo gitu, gempak habeslah, tak dengar lagi ringtone tepom tn.hj...seb baik da private blog, maunya tuan hj. spy..wakaka, haritu seb baik tak tersalah bagi emel FB, maunya di add nye,aiiyookk...


paragraph yang ne di edit sebelum rest
okei satu perkara yang tak patut berlaku dalam kelas tn.hj joe td adalah reflection body saya secara spontan (menggeletik!! tatau nak describe macam mane) akibat kesejukan melampau betul2 memalukan okei...hehe, then spontan jugak tn. hj. cakap, oo, atikah memang tak bole pergi oversea atau tempat yang bermusim sejuk...okei whatever...apa pun projek saya harus disiapkan..hoh!macam berminat jek, asek tanya je pasal saya punya projek progress, tn hj ne...eheh, tq concern kat saya^_^


petang hari dikelas terakhir (bajet kelas terakhir..eheh), lepak minum sesama classmate, bila lagi kan, diiringi sesi mengumpat (orang laki kuat mengumpat kan??haha)...oo my, okei saya tak terlibat..wakaka, seb baik ingat urusan dengan Allah masih tak selesai, haruslah skip aktiviti mengumpat kan...ehehe, terus balik...dan edit ini punya entri


mau rehat, malam ne banyak mende nak buat, not secret actually, more to improve for what i love, hehe, esemen suda siap, wajiblah senang hati...mau pejam mata sekejap yeww, otak penat...ececeh, konon!! 

Post a Comment