::keperluan diri::

10.16.2010

pic source: bookgiveaways.blogspot.com
okei hari ne kita belajar sket apa itu keperluan diri
anda tahu apa itu keperluan diri??
meh saya gtau apa itu keperluan 
mengikut kamus dewan keperluan maksudnya apa-apa yang diperlukan; apa-apa yang berguna atau yang penting: Jika ada ~ apa-apa mintalah kpd kakakmu. (haha, saya tergelak baca contoh diberi kamus dewan, cute kan? terus terfikir, oo kalo ada apa-apa rasa nak mintak, mintak nga kakak lah yeww ;p)

maka, keperluan diri pula bagaimana ye? okei, keperluan diri pula bermaksud tidak perlu apa-apa dr luar (segala keperluan dikeluarkan sendiri~~yang ne pun buat saya tersenyum sakan, hehe..
okei memandangkan sekarang fikiran saya tak bape nak stabil, emosi tak berapa nak cun, maka keperluan diri saya adalah mencari ketenangan dengan berblog sebagai alternatif selepas mengadu kat DIA.. cube melazatkan hati..huhu(T_T), mau nanges, mau sob2 sambil ngadap blog sendiri
notes: saya da kalah dengan diri sendiri awal2 lagi...wuwuu

Post a Comment