::kecil hati~rupanya salah faham::

10.21.2010

malam kelmarin saya berkecil hati dengan en.azham
sebabnya tak pernah2 diakhir perbualan tepom diletakkan macam tu saja
tanpa ucapan apa2, even salam!!ini menimbulkan calaran di hati yang sangat sensitif dan jiwang bagai neh, haha;p...geli geleman weii!! nak dijadikan lepas off camtu jek, saya mesej tak puas hati, tanya asal uat gitu,hu(--"), terus die jawab handset bateri tak betul da, uat hal...kena cas, tak sempat cakap abes, oowhh!tetiba rasa kecian...sebab saya tahu keadaan mobilephone dia camne rupe tak sanggup nak tegorr..huuu, tetiba plak g suggestkan nak kena beli tepom baru la tu (hint!) balasan dari mesej terakhir dari en.azham, betul2 buat hati saya berbunga, even itu hanya harapan dan entah bila akan menjadi realiti.....tapi suda cukup gembirakan hati saya..haha;p..."nanti kita g cari yang baru, untuk cik ika satu, untuk saya satu" gitulah kata en.azham, eh eh...asal tetiba termasuk lam list, aiiishh!camne neh...sedangkan tepom dia yang uzur!! saya masih sayang kan model2300 nokia ne, setelah bertahun-tahun setia dikala sukar dan senang sejak 2004 tu! saya bukanlah xsuka gadget2 canggih2, sebab tak bape reti nak guna...huuu(--") takpelah..saya tahu....

nak yang ne bole??kena tibai la jawabnya...hehe;p

note : sayang kan........

Post a Comment