menu
Pages
Home
Blog
Home
_About
__Resepi
__Cerita Mak-mak
__Tips and Treat
_Shop Online
_Contact
_Cerita Detox
Ika Share
Powered by
Blogger
.
Follow Us
Recent Post
Top Social
Writing is therapy
No one can tell your story, so tell it yourself. No one can write your story, so write it yourself.
menu
Pages
Home
::lagu comell cam tuan dia, hehe~muahh::
10.20.2010
haha;p...baca entri
darling
, kinda sweett song
terus google youtube lagu tu...
memang sedap gileww,haha;p
layan..zzass
About Me
Being Mom to 6 kids, Love nature, cooking and writing. ADVERTISING | REVIEW | SPONSPORSHIP email:greenapel86@gmail.com
Main Menu
Popular Posts
Kelamai Gopeng Sedap dan Klasik
Sejak jadi orang Perak lagi kukenal Kelamai ni, masa mengandungkan si Hajjar mengidam nak Kelamai, makanan klasik dan tradisi ni memang paya...
Kedei Kupi Cherok Sungkai
Korang pernah masuk kedai, terus mai segala mala nostalgia terkumpul dalam memori mengulang kembali 'rasa' yang tersimpan dalam kort...
Sentosa Villa Taiping
Alhamdulillah boleh balik Taiping. Lama betul rasanya tak balik sini, bukan kampung aku tapi this is place you should keep coming for calm s...
Healthy is Wealthy
Dr Zubaidi Hj Ahmad Menulis
NASI UNTUK PESAKIT METABOLIK
AktifOtak.com
Kenapa Batu Hempedu Masih Ada Walaupun Dah Buat LGBF?
NEUROVERSITI
Diet Gluten Free: Trend Makan Sihat atau Sekadar Hype Semata-mata?
Hafiz Sulaiman
Sindrom Usus Sensitif (IBS) Bahagian Satu
Dr Suri Roowi
Penafian Pembabitan Dr Suri Roowi Dengan Produk Cellcode
Masyarakat Kena Tahu
SEGMEN DOKTOR KANTOL: Memalukan M3 & FMS! Dr Pakar tidak reti bezakan vaccine insert.
Show 5
Show All
Inspired Me More
Modern Mum's Thingy
CUKTECH Introduces Intelligent Cooling and Fast-Charging Solutions for Modern Lifestyles
Azlinda Alin Malaysian Parenting Lifestyle Beauty Blogs
HUAWEI MATEPAD AIR LAUNCHES AT RM3,999, REDEFINING PC-LIKE AI PRODUCTIVITY WITH ULTRA-THIN DESIGN
walk on wings, tread in air
GreenAard: Low-carb/keto boleh buatkan LDL naik to some people.
CikguNorazimah
Karnival kokurikulum SMKTPG 2026
Ainul Mustafa
10 Tanda Badan Rosak Selepas Bersalin?
VANILLA FREAK
Long Weekend
SIS HAWA DOT COM
Siapakah Ahmed Al-Ahmed? Wira yang Menyelamatkan Nyawa Dalam Serangan Tembakan Sydney
khalisahazrina.com
Shopping Baju Raya di Butik Jamilah Johor Bahru
Beauty dan lifestyle
Test
Blog Adianiez
Salam Pembuka Bicara Tahun 2025
Kisahsidairy.com
Makan Malam di Olive Musicafe Kampung Nong Chik
Mimi Azirah
Persiapan Hari Raya | Skincare Moisturizer Terbaik yang Patut Ada untuk Kekal Cantik Berseri di Pagi Hari Raya
A Travel, Beauty & Lifestyle Blog
Datuk K Bangga Anak Lelakinya Berjaya Selepas Ikuti Kelas Azizan Osman
Show 5
Show All
To Travel is to Life
Tinywanderer
Travelog Helda
Backpackerz
timetravelafif
azziamd1
Featured
Art Berat Adik Beradik
Hari jumaat ni mulalah aku hati tisu, habis berpeluh satu badan, dok sesaja belek album tertengok gambar ni. Masa awal minggu balik dari Umr...
Archive
►
2026
(27)
►
August
(3)
►
July
(7)
►
June
(4)
►
May
(1)
►
April
(4)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
January
(6)
►
2025
(58)
►
December
(4)
►
November
(5)
►
October
(5)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(8)
►
June
(8)
►
May
(5)
►
April
(3)
►
March
(3)
►
February
(6)
►
January
(8)
►
2024
(54)
►
November
(2)
►
October
(3)
►
September
(3)
►
August
(8)
►
July
(3)
►
June
(4)
►
May
(10)
►
April
(8)
►
March
(4)
►
February
(5)
►
January
(4)
►
2023
(84)
►
December
(1)
►
November
(15)
►
October
(15)
►
September
(9)
►
August
(18)
►
July
(5)
►
March
(8)
►
February
(4)
►
January
(9)
►
2022
(29)
►
December
(2)
►
November
(10)
►
October
(5)
►
February
(7)
►
January
(5)
►
2021
(35)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
May
(2)
►
April
(6)
►
March
(21)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2020
(72)
►
December
(1)
►
November
(13)
►
October
(16)
►
September
(15)
►
August
(10)
►
July
(7)
►
June
(6)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
2019
(14)
►
October
(4)
►
September
(1)
►
July
(7)
►
April
(1)
►
March
(1)
►
2018
(18)
►
December
(4)
►
October
(4)
►
September
(4)
►
July
(2)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2017
(10)
►
December
(2)
►
November
(1)
►
August
(1)
►
April
(6)
►
2016
(24)
►
September
(1)
►
August
(1)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
March
(9)
►
February
(9)
►
January
(2)
►
2015
(28)
►
December
(1)
►
October
(5)
►
May
(3)
►
April
(9)
►
March
(4)
►
February
(2)
►
January
(4)
►
2014
(42)
►
December
(3)
►
November
(3)
►
October
(1)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(2)
►
June
(2)
►
May
(2)
►
April
(4)
►
March
(6)
►
February
(3)
►
January
(13)
►
2013
(52)
►
December
(3)
►
November
(2)
►
October
(8)
►
September
(8)
►
August
(3)
►
July
(6)
►
June
(2)
►
May
(7)
►
April
(2)
►
March
(5)
►
February
(3)
►
January
(3)
►
2012
(89)
►
December
(4)
►
November
(2)
►
August
(16)
►
July
(6)
►
June
(9)
►
May
(7)
►
April
(10)
►
March
(6)
►
February
(9)
►
January
(20)
►
2011
(283)
►
December
(14)
►
November
(10)
►
October
(19)
►
September
(26)
►
August
(24)
►
July
(17)
►
June
(6)
►
May
(19)
►
April
(18)
►
March
(19)
►
February
(18)
►
January
(93)
▼
2010
(460)
►
December
(117)
►
November
(83)
▼
October
(80)
::nak jiwang bole?::
::alhamdulillah::
::subhanallah::
::membuta::
::suka teramat::
::sentimental+serabut::
::nak jugak tu::
::ubi sangat sedap bila musim hujan::
::bila buku dibuka::
::tak sedar diri betul!!:::
::entri untuk masa depan::
::bestnye, lapar ::
::penat bila lemak banyak::
::teknologi sekarang memang mencabar::
::kecil hati~rupanya salah faham::
::apabila skyline GTR35 menjadi hadiah:::
::tips dari blogger yang da terrer memang berkesan::
::entri paling banyak~tak pernah-pernah::
::asal tajuk en3 panjang2 kebelakangan ne::
::great day today~tak tipuu::
::bola sepak~bila tak digolkan bolanya::
::hangen bile sendiri cam tak pandai::
::lagu comell cam tuan dia, hehe~muahh::
::tarikh-tarikh cantik::
::adakah mahu menumpang populariti cikgu shida::
::saya suka buat kacau ditempat kerja::
::sangat sadis bile terpaksa jadi engineer project...
::time ne jugak nak datang idea::
::tajwid~bila suda lama xdipraktik::
::tiba2 perasaan tak elok menjengah::
::bulan payudara::
::sexy body::
::diari dulukala vs diari moden::
::kisah sebiji epal~true version2::
::angin luar::
::word kegemaran kini::
::trend tunang kawen terkini ::
::kamar beradu impian untuk tidur lena::
::bila da nama perempuan::
::bride war::
::teenage dream::
::mata sungguh cekal::
::perlu ke berkebun??::
::kisah sebiji epal~true version1::
::dulu-dulu::
::keperluan diri::
::jiwang::
::kissin' u::
::n3 merapu::
kisah Lelaki Ego
::dalam fikiran~multiple thinkin'::
::sipadan island::
::11/10/10::
::owls::
:: Apa perbezaan Facebook & Blog????::
::tips sebelum membeli kereta::
::short en3::
::diamond::
::???::
::entri tak senonoh::
::instant en3::
::kelas akhir::
::5 perkara harus fikir sebelum beli handphone::
::tatau::
::indeed::
::ijab kabul::
::don't lie::
::terapi::
::it's friday::
::meluat ++ FB lagi::
::erti cinta::
::senyum::
::free of charge::
::geram ++::
::lega tak brape nak lega::
::suffer well::
::question~second time::
::berita, cerita, bla, bla, bla::
::question::
::tersentuh::
►
September
(30)
►
August
(24)
►
July
(22)
►
June
(34)
►
May
(3)
►
April
(5)
►
March
(16)
►
February
(17)
►
January
(29)
►
2009
(21)
►
December
(21)
Top Social