::tak sedar diri betul!!:::

10.22.2010

sangat letih yeww....huu(--''), tak sangka boleh kuar berjimba ria, memang tak sedar diri!!sok pepagi da exam... tatau nak cakap camne, tapi rasa release sangat, tak caya tanya eni, muka saya kuar after menghabiskan fulus tadi...ceria berseri-seri kata diorang, wakaka;p, eleh orang lain shopim sampai beribu tak kecoh pun woi! ko apehal??takpe2, chill okei...saja nak gtau memang, hati saya puas, even takde rezeki duwet hilang pagi tadi sebab tertukar duit, orang suh bayar singgit ko bagi 50hengget, rupa dioram lebey kurang kan?? manela saya perasan, ingat cop duit ke.... hmmm, memang takde rezeki, (T_T)

hari ni jugak memang jiwa raga rasa sedikit lega sebab boleh kuar dari gua setelah beberapa hari betapa, bak kata salihah, keluar sekali sekala memang seronok...haha;p, memang saya akui...tak sabar nak tunggu esok, nak rasa lagi hepi, leh kuar release plak...kalaulah kan??!!hhuu..namun sesuatu yang pasti harus dilaksanakan, sebab asek teringat akan rupanya yang naif dan comel tahap tertinggi, tataulah en.azham setuju ke tak nanti?takut gak dia cakap saya kebudak-budakan bila nak memiliki mende tu...hu(T_T)...try and error je la, harap en.azham okei!hehe^_^

owhh yee, paling tak boleh nak tahan, sume barang yang saya beli tadi, bukanlah keperluan sangat, tapi lebih kepada perasaan geram akibat rupa dioram comel-comel sangat, terus rembat tak hengat, siap double ambik, lagi bagus rasa bila dapat pengaruhi salihah ikut jejak langkah saya, haha....eni cakap saya amat menakutkan!!kenapa en.azham plak cakap saya sangat cumell...wakaka;p cam siot jek puji diri sendiri! maksud saya eni takut melihat perlakuan shopim tadi saya secara real...takpelah, pecah rahsia, sebelum ne en.azham je penah tengok saya macam tu...hhuu(--")

apa pun segala nya masih terkawal...haha, cover baik punya, padahal...hmmm, malas nak cakap.......

note: yeay!!malam ne da boleh tengok TV, tq eni sebab beli...hehe, i lap u^_^

2 comments

  1. xbjaya m'miliki benda yg comel tu sbb d nasihat oleh en azham, bagus green apel ni, dgr kate...:)

    ReplyDelete
  2. huu..menci en.azham, selalu bagi banyak2 ceramah dulo, buat orang serba salah je..huhu(--")

    ReplyDelete