::bila da nama perempuan::

10.17.2010

perempuan memang sinonim ngan kecantikan kan?
sinonim dengan make-up, baju berfesyen-fesyen
saya pulak boleh dikatakan dalam kategori sederhana
paling tidak suka adalah untuk bermake-up
sebab utama adalah leceh dan mm..memang tak suka
bagi saya tempek bedak baby johnson da cukup baik
ececehh..padahal takmo ngaku tak pandai make-up, hahah;p
tambah plak sampai sekarang saya masih teringat perihal yang cukup
membuat kan saya *blushing* gileww depan en.azham 
perihal make-up neh cukup membuatkan saya kurang menggemarinya
tapi saya cukup suka tengok girl yang make-up, canteekk bangat!!
keinginan tetap ada okeiihh..
tak cite lagi bab baju2
selalu jugak mengadu kat en.azham, baju takde
takde baju yang cantikk2, alih2 pakai yang sama
baju yang dulu2 da tak muat, nampak gemoop(huh, alasan!)
kalaulah en.azham tengok saya punya wardrobe
maunya saya kena bebel, huhu;p
tapi nama lagi perempuan kan??
alahaiii...


note: hmm, bila la nak dapat surprise dari en.azham..ngeee, rinduu...
You think I'm pretty Without any make-up on
You think I'm funny When I tell the puch line wrong

Post a Comment