::tiger wood::

6.08.2010

p/s:see, how cute am i?

saya bukan nak cite pasal tiger woods bintang golfer tu, tapi pasal sifat-sifat harimau yang saya perasan ade lam diri saya..elok la tu ye, zodiac saya pun harimau (bukanlah saya percaya mende zodiac2 ne, mybe secara kebetulan kot semua tu)..hehe, dan jugak saya anak ke-2 yang kebanyakan orang cakap anak ke-2 cam pelik sikit perangai( bukanlah pelik macam orang yang makan kaca ke pe) tapi perangai nye sedikit lain macam (saya la tu)...cuma perangai/sifat harimau tu ade baik n buruk kalo nak diapplykan lam kehidupan

dalam adik beradik saya rasa saya yang paling garang (apa tidaknye kakak-->panggilan manja tuk auni adik saya) menggelarkan saya sebagai harimau betina/ratu harimau (jangan jadi queen control suda, nauzubillah..huhu, takmo tak cumel la saya nanti) (wohohoho..ganaz seyh saya ne upenya), begitu jugak nga yang lain (refer kat amalina n adilah), saya pom tatau nape saya camtu, tapi dikalangan rakan2 percaya lah saya yang paling baik, memahami, susah nak marah orang (ahaks, puji diri sendiri plak..bukan hipokrit ye), dan percaya jugak la, bile saya marah ,memang saya marah betul sehingga akhirnye saya menitiskan air mata (sebab da tatau nak marah camne (baguskan saya?heheh), biasa saya nanges sensowang tau, mane leh tunjuk lam marah tu tibe2 nanges plak, ape class gitu kan...)

kadang-kadang perangai saya tak dapat dijangka, dan jugak saya terlalu berterus terang (cian en.azham dapat buah hati cam saya ne, kadang2 saya terlalu berterus terang nga dia sebab tak pandai nak guna ayat2 kias dan berbuanga2), dan jugak kadang2 terlalu berani mengambil risiko(takdela sgt), tapi jugak cepat panik (memang!!)..heheh, saya tataula..yang saya tau saya suka berbelanja orangnye dengan erti kata lain boros (tapi tak penah la plak saya dengar harimau bershopim kan)...dan lagi satu saya perasan saya seorang yang cepat belajar dan memahami sesuatu (kan saya dah mention saya perasan!!), cam anak2 harimau la pas tengok bapak die berburu terus jek pandai..heheh(o_o)

dan saya tahu diri saya amat kurang gemar dengan sesuatu yang serabut serabai atau dengan erti kata lain messy (even harimau tu comot pas makan mangsa die, tp at last die nampak bersih gak sebab rajin jilat yang comot2 tu kan? kan?), so camtu la saya sebab saya rajin dan pembersih orangnya--> (time de moodla)(oo lagi satu saya moody kekadang)(tak caya tanya family saya..hehe), pepun walaupun perangai tak bape nak cumel cam harimau tu saya syukur sebab saya masih berada lam kategori orang yang moderate..

Post a Comment