::back to time::

6.10.2010



yes, hari ni balik ke tempat saya dibesarkan, tempat yang uat saya comot2 dulu..even tak lama, hope bole mengurangkan rindu dihati, makan nasi kerabu, makan nasi dagang, pulut pagi (haha, kemaruk hape asek nak makan jek keje nye)..ikut suka saya la kan, perut saya, masakan nenek saya mane leh tgok saja, kena makan, tu (refer pic la)  nenek saya atau nga panggilan manja mak minah..hehe,even umur mak minah nak kat 80thn, awet muda kan (petuanya-zikrullah), saya pun nak jadi camtula sebab mak minah saya da la awet muda pandai masak lak tu, cakap jek nak makan ape, mak minah akan buat lebey2 lagi saya yang jarang balik ne..so bole oder pe yang saya rasa berkenan nak makan...ahaks, bahagia sungguh dapat nenek camne (muka bahagia, teringat)
nenek saya ade die punye geng (ganaskan) geng mengaji la maksud saya, marhaban, sume mak minah join, popular sungguh mak minah saya (muka bangga sebagai cucunya), mak minah saya suka jalan2, terutama kat umah anak2nya (umah untie uncle saya la) sebabnya sume negeri anak2 mak minah ade wakil (so suka la bole jejalan kan sambil lepas rindu nengok muka anak2)..hehe, saya suka bila saya balik bile nenek saya ajak keluar,sebab nye (rahsia)...hahah(^_^), mm bile la leh pandai masak cam mak minah ne..hehe(wish2)..

Post a Comment