::saya mula lagi::

6.24.2010

yup, saya tak akan jemu tulis apa yang saya nak tulis
 apa yang saya rasa saya zahirkan
tanpa rasa bersalah..hehe
saya punye suka la kan?
kan ne blog saya
blog greenapel
so saya punye jari suka2 la nak type pe pun kan
saya punye ruangan
so sape yang tak suka jgn sekali2 klik kat blog saya 
(apedehal emo tetibe lak kan, takde awan, takde kabus, nak marah2 tak tentu pasal) 
saja saya jek
cam da lama tak lepas geram
dulu, salah satu kebaikan blog ne tuk saya adalah menjadi mangsa amukan ketika stress
(tapi bukanlah selalu semacam itu, kan bagus)
tapi skang, blog neh tempat saya bermanja2 
(aii, ini sudah lebih..ahaks)
takdela, blog neh banyak kebaikan kalo nak digunakan tuk kebaikan
dan banyak juga yang buruknya jika digunakan tuk kejahatn
so depends masing2la
saya tak kisah
saya hanya kisahkan diri saya jek..erk??
lupe..kisah gak si dia saya tu
salah satu unsur penting lam hidup..hehe
k la takmo la merapu lam entri ne
saya nak berkisahkan tentang kehadiran hari2 yang akan saya lalui
hari2 yang akan mengujakan saya nanti ...
iaitu hari akan bergelar student lam tempoh beberapa hari lagi 
(alhamdulillah, semangat saya tak mudah patah even banyak dugaan dan cabaran, semoga saya terus bersemangat dalam marathon pembelajaran ne)

Post a Comment