::award::

6.27.2010

saya hepi bercampur malu la sebab award neh..haha(awww!!aauuww!! malunye..haha, tq cik eni sebab ajar saya cara nak amik award kat bawah tu)haha...malu saya tau..okei actually cik eni adalah sensei saya dalam mendalami ilmu blog (haha, statement mahal neh, eni pliss mention this, diz statement sungguh mahal, hanya tuk kamoo sorang jek saya uat press conference camne, cuba bangga sket yea..haha)..sebab cik eni la saya mula berminat tuk berkecimpung dalam bidang blog..bravoo!!(haha..masih tersisa rasa malu sebenarnya) boleh dikatakan saya bab2 IT neh cam malas sket nak godek2 sebab cam sedikit rumit..tapi tak sangka setelah beberapa lama (lama sket jek okei) saya mula sonot..sungguh!! tak tipoo.. cik eni bagi tips cane nak ilam stress!! then blog adalah salah satu medium nye..thanks yup


5 interesting facts about Eni:
-eni sungguh sengal (Sometimes okei) pengubat lara saya, dan teman mengadu saya kat baiduri
-eni kuat diet (haha, saya tak percaya)
-eni sensei saya yang baik hati dalam mendalami dunia glemer blog..hehe
-eni terer bab kire2 sebab amik statistics..
-eni sungguh rajin basuh kain (i like)..hehe

10 interesting facts about me + my hobbies:
-saya suka makan tapi tak suka gemups
-saya suka pakai baju tapi tak suka basuh baju (saya cuba berubah okei, it work, hope will be maintain)
-saya suka mengidam (even tak pegnant cam bakal2 ibu) kira ape yang terlintas kat pikiran, saya akan mengidam secara tiba2..ahaks
-saya suka uat collection baju kemeja labuh (salah satu cara tuk menutup segala kegemukan saya, taktik itu pentim dan agak berkesan..haha)
-saya suka en.azham adalah pembaca setia blog saya(harap dia lebih memahami saya..hehe)
-saya nampak renek a.k.a pendek tapi tak kisah asalkan saya nampak cute berjalan terkedek2 gitu (buwekss..haha)
-saya suka baca majalah, naik juling saya mengadap mereka
-saya gilerr cartoon, tanpa mereka, stress saya akan meletus(thanks spongebob)
-saya suka dengar lagu omputehh jek even saya tak terell cakap omputeh..haha
-saya suka shopim even sengkek, pokai, dan seangkatan dengannye..(saya da berubah okei dari shopaholic ke anti-shopim..haha, tipooo!!)

bloggers yg layak terima award nie:
sapa2 jek yang sudi jenguk blog saya (sungguh low profile)haha..okei2..fullstop greenapel

p/s:layan wayang time..

Post a Comment