::new month or new moon??::

6.01.2010

cepat sungguh bulan berlalu, masa berlalu laju2, xsempat menyempat,da june, lama tak berblog, berfacebook pom jarang2, check email pun time berkesempatan, broadband uat hal..sabar je la, so musim kawen yang meriah2 tibe lagi di bulan june ne, buat kawan2, junior2, senior2, dan insan2 yang bakal melangkah ke alam berumah tangga saya wish congrates..semoga cinta yang disemai berkekalan hingga ke hujung nyawa..dan tuk diri saya jugak, saya wish jugak semoga berbahagia menghadapi hari2 yang mendatang..hehe(nak jugak tu)..dan jugak berdoa semoga hari seperti (naik pelamin) itu akan menjelang tibe dengan tibe2...ekeke:-P (berangan sungguh)..dan saya tak sabar, teruja, bersemangat tuk mendapat kan title itu (title DR. okei, jgn salah faham) akan saya usahakan walaupun mengambil masa yang agak lama..tapi tak mengapa, semakin besar impian, semakin kecil risiko (cubaan mendorong diri sendiri-->sgt bagus) bak kata solusi..so..be cool


Cute couple Pictures, Images and Photos

Post a Comment