::great time::

6.21.2010

even rasa masa cepat jek masa berlalu laju2, saya puas hati dan rasa sangat berbaloi dan jugak bahagia dan hepi (apesal banyak plak dan nye tu) hehe..takpe juz nak menggambarkan ape yang saya rasa.. thanks to en.azham sebab sudi memenuhkan masa hujung minggu saya yang pendek sgt tu, huhu..dan jugak melayan karenah saya yang ntah pe2 ne..ekeke^_^,  dan tuk en.azham..sebenarnye, saya takmo ngaku yang saya cukup terharu nga surprise yang kamu bikin tu.  toy story 3 saya bagi bintang banyak2 (nak bagi 5 bintang cam sikit plak ye) sebab uat saya layan kamu ngan penuh perasaan..rasa nak tengok lagi la plak..so secara kesimpulan nye (bukan kesimpulan tuk entri ne ye, kesimpulan tuk muvie) movie yang saya nak tengok lagi tuk kesekian kalinye
suka woody n robot yang sengal tu..betul uat saya gelak

saya suka cite ne , sebab heronye hensem dan body berketul2, betul lah kata owang, hero nye memainkan peranan penting...haha

suka muvie yang ne jugak sebabnye..no reason!! hehe..asal katun suda


.. dan untuk shrek3, maaf ye kamu, saya rasa cam nak bagi 3 bintang jek tuk kamu (huhu, cian si ogre)..saya tumpang simpati (bukanlah sebab kamu tak ensem cuma, jalan ceritanye, tak padat gitu..hehe, kalo da tak suka, banyakla reason nye ye..tapi betolla, tak tipu, kalo padat jalan cite nye, kompem saya suka)hehe...

Post a Comment