::slimworld::

6.05.2010

thanks to en.azham..kerana support saya tuk ke slimworld..ahaks, sungguh tak sangka..dapat penaja yang baik hati seperti kamu, sangat suka, dan sangat menghargai, even berat saya tak bape nak turun (malah urat2 saya terkejut, otot2 saya sengal, sendi lutut saya longgar2, badan saya sakit akibat slimworld kamu, dan saya demam at the end) saya hargai usaha kamu dan memberi saya kata2 semangat tuk kesihatan yang lebih baik, dan jugak sambil menyedarkan saya untuk lebih menghargai alam sekitar, love the moment, even slimworld kamu menjimatkan duit poket kamu serta membuatkan saya demam, saya tetap suka sebabnye mengingatkan moment saya terlibat nga aktiviti lasak tika skool dulu2 hehe... harap leh g lagi ye slimworld tu, dengan berteman kan gadget yang saya idamkan..hihi, wish2(^_O)
pic source: manmeng.net
p/s: saya takle masuk pic sebab kegemukan melampau yang mencacatkan gambar, edit gambar en.azham suda..ekeke

Post a Comment