::dunia cawan::

6.29.2010

huff, bau ade mud nak menekan keyboard neh.. okei nak cite pasal "dunia cawan" neh..oo, ai min "world cup 2010"..hehe baguss jugak tika musim sebegini, nampak semacam meriah gak kan, disamping merapatkan lagi ukhuwwah kite(ececeh..hehe)..so bersempena perlawanan kontroversi antara german vs england ritu..ade la sekelompok penghuni baiduri kat block 2 tu malas memasak pada hari itu, so pegi la melayan masakan Abu cafe kat bintang sec.7 nu..kelompok tersebut semestinye la saya kan takkan nak cite pasal oram lain lak kan, bersama teman serumah yang obes bola (dikira sebagai obes sebabnye lepas makan layan bola..haha),eni(peminat bola yang dikira agak bola...erk??ai min suka hafal jadual bola dan tengok bola)..dan mira(pengikut kaki2 bola)...haha..saya sahaja tak ade description sal bola sebab saya hanya suka tengok bola di'goal'kan..hahah...okei2...behave urself okei...mm, disebabkan ke'excited'an nak tengok bola secara meriah, kunun2 pegila kat i-city sana tu (kira tengok bola sambil dikelilingi cahaya la) bajet2 dapat nur la tu...ekeke, tapi malangnye..hajat tidak kesampaian!! kisahnya pabila tempat dudop yang agak chantekk tuk layan bola, dan sempat lagi ketawa mengekek2 disebabkan gaya berlebihan orang lain yang siap berkelah makan nasi lemak mengadap skrin konon besar tu, makanya setelah match telah bermula, skrin cam bangang tu tak menunjukkan siaran langsung perlawanan tersebut malah rancangan sehati sejiwa plak dipertontonkan..siot betul, dan fyzz secara tak langsung telah meng'update status FB nye lebey kurang camne "i-city vavi!!" haha...i like...so kitaoram yang telah agak bengang dan bengkek neh, mula mengangkat bontot tuk blah dari tempat yang poyooooooooo giler tu (cakap la awal2 beb kalo tak bayar astro!!huff)..makanya, tempat2 laen kompem la da penuhkan da dekat nga separuh masa match terlepas, dan en.azham sbg pelapor meng'updates'kan perkembangan semasa perlawanan...hehehe, carik punye carik, akhirnye kitaorang merempat kat kaki lima..huhu (kecian & sadis betul)..takpela..asal leh tgok..hehe, so apelagi..layan jela..even teraniaya oleh i-city..tapi berbaloi, menang jugak german..haha, thank tou bebanyak MAMEE monster menemani kami jugak..nyanyi sket.."renyuk, goncang...makan"...i like..ekeke..okeila...saya nak uat honest confession sket pasal diri saya...sampai sekarang saya tak pernah pandai main bola jaring (saya tak pernah paham konsep main camne, tak paham rules die, saya tatau ape die WA,GA,C, GK whatever la, yang pentim saya tak rasa nak belaja, ataupom main, ataupun amik tahu..hehe) saya tak suka bersukan, apatah lagi nak berlari-larian marathon, masa skool dulu pun saya suka hari sukan sebab kelas akan ditiadakan...hehe, sebab tu je la saya saya suka!sama gak cam bola sepak even saya tatau detail games nye, tapi saya amik tahu perkembangan okei, kalo saya tak amik tahu pasal bola neh, suda tentu la saya tak akan tahu sekarang adalah musim 'dunia cawan'...sekian.owh dan dan tambahannya, saya suka nengok orang yang men bola tu..

p/s:gambar sekelompok terbiar akan diupload later okei...hehe

Post a Comment