::no word, no talk::

6.07.2010

isn't rite? no money no talk mybe bole digunakan dalam certain situation, tapi da kalo no word, so cane nak teruskan kata2..betulkan??..ehehe,hari ni sedikit suram, bukanlah saya yang suram tapi cuaca yang suram so effect nye ade sedikit kesuraman la aktiviti hari ni, tapi alhamdulillah ade gak sales hari ni,even tak bape merangsangkan..actually tak nak la cakap pasal keje kan, sebab saya nye keje tak sehebat orang tapi takpe saya tetap bersyukur at least takdela saya membiarkan tulang 4 kerat (banyak sebenarnya bilangan tulang ne, tapi tak bape nak sure plak bape) dop sesaja, yela, Allah bagi semua ni bukan tuk dop sesajakan, ade la hikmah nye, bagi yang tak tau a.k.a malas menggunakan nikmat DIA bagi tu memang tak tau nak cakap apa la, moga orang semacam itu berubah  dan bersyukur, dan jugak peringatan kat diri saya sendiri la jugak (sebab saya ne kekadang bile da keje, rasa nak cuti je, tapi bila da cuti lelama, hanya allah saja yang tahu betapa saya tak sedap duduk, tak senang hati sebab tak ada ape nak buat dengan erti kata lain mati perbuatan a.k.a mati kutu-->takle la cakap saya mati kutu, sebab saya takde kutu, ehehe)..btw, post yang neh sedikit merapu sebab bersambung2 atau saya type sekerat-kerat (kejap type, masuk dapur masak, sambung type, mandi kejap, type sekejap, basuh baju kejap, type lagi, pastu makan lak, sambung type, g jemur baju, then baru la betul2 mengadap blog kesayangan saya neh..hehe)..nak buat post yang saya suka(takla bermaksud post neh saya tak suka, post ne saya suka secara moderate, merapu lagi)hihik (^_^)....

p/s: princess of mak ayah..

Post a Comment