::saya punye pasal::

6.18.2010

da lama tak ngadap blog..bukan malas..tapi takde jalur lebar yang memberangsangkan mood tuk menaip..so, terbiar la si blog neh..huhu, cian kamu...tapi takpe, bersempena bulan baik(rejab) dan hari baik (jumaat) so saya nak menulis yang baik2 aja..cuaca kat luar pun agak baik..cam suram2 kuku gitu, ase cam kat cameron highland pom ade sebab saya dop lam air-cond kan..hehe, even result saya tak bape baik, mood saya tetap baik dan berjurus..bagus!!so bile mood baik camne, ase nak balik kg gitu, nak tunjuk kat mak anak mak ne tengah mood baik(apedehal, takde kaitan pun kan)hehe..takpela, tapi ase nak balik gak..nak book tiket pom berkira2, mahal la plak air-ais (da tukar nama) ne time musim2 cenggini..saba jek saya, seb bek mood baik (kalo tak saya angin sikit, bukan kentut ye)..okey, kan da cakap nak tulis yang baik2..hehe, so saya rasa nak balik kg sekarang jugak,hihi(kan baikk tu)


p/s: tibe2 jugak ase nak g ke pulau2 yang chantekk!!

Post a Comment