::jom updates!!::

6.27.2010

okei..okei, sebenarnye tak sabar nak cite pengalaman kursus induksi..bukan ape pun..juz nak sharing knowledge, sharing is power okei..btw semalam selepas penat berinduksi  saya diculik en.azham..apela en.azham neh, sungguh tak senonoh..hmm..
lastnye sampai kat midvalley...huff, tyme oram ajak pegi, takmo g, tyme tatau nak g mane, sampai la plak(ala2 mengomel)..sabar je la..so saya belaja something dari en.azham..jangan sekali2 mendesak (tak pernah uat lagi okei) atau pun merengek2.. saya melenguh2kan lagi otot tapak kaki kat situ, pusim2 punye pusim, jalan punye jalan, tengok punye tengok, sampai la tekak haus..tak puas asenye jalan2 kat sana, namun ape yang menyedihkan kat sana, tempat shopim bukan maen hebat, tapi tempat nak bersolat refer kat surau amat menyedeykan hati, macam takmo ade surau jek, cam tak iklas jek uat tempat semayang tu, punye la ciput tempatnye...huff (o_0), puas memenatkan kaki kat midvalley pegi bangsar village plak layan nasi lemak sedap..hmm, ase nak g jalan lagi, nak window shopim lagi..owh, teringat2 item yang saya suka, mitak2 la ade lagi uat masa akan datang sementara tunggu saya menabung tuk memilikinya..dan en.azham telah diingatkan beberapa kali tentang 3H2M, haha..ingat tu ye en.azham..ingat tu..hehe^_^

mm.. mane cik pom2 ne.

cik pom2 berkaki ijau ngah rest, amik yang berkaki pink suda..huhuk (frust bile en.azham xbagi beli cik pom2 tu)

aishh!asal sume tak chanteekk neh??


arap mak berkenan saya da anta kat inbox mak, hehe..sebab saya berkenan, harap jugak uncle maidin dapat carik item neh....wish2^_^

2 comments

  1. cik pom2 tu meme comey la!!!!!! kiut2~ nk wak baju gitu etep bley??? hohoho~

    ReplyDelete
  2. haha, comey kea, ore oyak doh ko cik abe nop usung wak balik..huhu, keno bobel..huhu, sedey lol(O_O)

    ReplyDelete