::xOxo Gossip GiRL::

1.13.2010

semalam layan gossip girl, cam da last episode for this season..huhu, cepat nye abes...xpuas g layan cite ne, arap2 de lagi la next episode ye mggu depan..hehe,mision this month 'sedikit tercapai' bile mana aku dapat menyelamatkan sebahagian fulusku dari disedekahkan kepada penjual2 ..solute greenapel!!

perkataan 'sedikit tercapai' tu disebabkan keborosan aku tetap ade apabila kejadian tidak diingini berlaku yang mana aku telah menghabiskan fulus ku dalam beberapa jam sahaja selepas ATM ku digali..huhu, so fail jugakla kan?! ish!ish! kena piat greenapel ne..so planning nak memiliki canon IXUS100IS bulan ne ditangguhkan..demm!!seb bek kamera mini aku yang serba canggih tu leh guna balik (NOKIA 6280 actually ritu da masuk servis, sim card wowsack,melayang RM50++, xle snap gambar la selagi aku tak tukar simcard 2,memory tepom kecik sgt, takpela pasrah je, selagi leh guna aku akan guna sampai tahap cam laptop aku tuh, bau aku buang lam sungai..huhu,kejam tol owner die)

p/s:Nokia 2300 jugak yang aku cayang sampai skang (using from 2004-present), tak rosak2 g, even telah dipelangkung banyak kali oleh owner nye apabile mood tak bape okey!!ala mucuk2..cayang kamu

MouthShut Product Rating Of Nokia 2300

Sound Reception: ****
Ease of Use:****
Style & Design: ****
Range of Features:****
Reliability & Durability: ****
Value for Money: *****


Post a Comment