::kelas owh kelas::

1.09.2010

adoyai..malasnye nak g kelas rini, bangkit je aku dari katil terus bukak tenet, menuai pokok kat FB, gile ape?nga tak mandinye, punye bersungguh aku..hehe, sape la yang uat game tak senonoh tu, uat aku addicted jek, kalo la bertani semudah tu kan, xpayah la aku susah2 study, xabeh2 ngadap buku, jadik petani lagi baek,untung pom banyak,siap bole pilih lak tu nak tanam pokok yang leh berbuah lam 2 jam ke,4 jam ke, haha.. jimat masa!!huhu..

mm, mak tengah watpe ye tyme ne?mesti bau balik makan nasi kerabu,mm bestnye!!bile la nak balik kg ne..aku mao balikkk kg!!!dapnye breakfast nga nasi kosong berlaukkan telor dadar n ikan kering, tengahari pulak makan  sayur lemak nga ikan kering, ulam petai nga acar halia muda tambah lak budu..uh uh dapnye..eeei asal aku merapu pasal makan ne, lapar agaknye,hehe..jom mkan dulu!

minggu ne sedikit celaka, sebabnye aku banyak uat mistake,huhu, mengom betul green apel minggu neh, ntah ape yang dipikirnye, sampai keje yang simple leh wat mistake..tu la sape suh menanam kat
FB, kang da lari fokus, situasi camne dikenal pasti sebagai 'menyalah gunakan kemudahan internet yang mengakibatkan produktiviti kerja terjejas'..hehe, aku la tu!mengom!!


p/s:Owhh!i miss someone...



Post a Comment