::jari KesayanGAn terkepit::

1.10.2010

huhu..sakit jariku yang tomel ne terkepit kat pintu bilik mandi..cane boleh terjadi ne..careless betul...kelas rini banyak gak dapt info, dapat ilmu..prof aku memang besh!!sporting abes, owh!i adore her!!..hope i give the best for this subject..tingat dulu masa g kem motivasi, kata motivator salah satu faktor yang boleh buat kite minat kat sesuatu subjek adalah dengan meminati pengajar, cikgu a.k.a pensyarah tersebut, hehe..tapi aku punye mengom ade plak sengih2, senyum2 untuk meningkatkan keminatan aku terhadap subjek lam kelas tadi sampai ditegor oleh k'nadia(my  coursemate-i'm really closed with her because we stay at the same apartment) "ika!asal senyum2 sensowang ne?" hehe, ntah ape2 jek aku ne kan, sampai camtu skali nak memupuk cinta kepada subjek yang aku belajar..hihik

AJL malam ne sume besh2 persembahan, gempak abesla, bole la layan, kalo tak dari tadi aku da tito..kite layannnn dulu..moh lerr!!


p/s: gambar g makan kat d'Serai (iwan-my coursemate) belanja kami..TQ,nanti kite g makan steamboot kat jeram lak ye..hehe










note: berbaloi

Post a Comment