::akU sediKit Bengang::

1.20.2010

tengah aku syok layan keje seharian tadi, ade satu panggilan masuk, Pn.*** upenye (nama terpaksa dirahsiakan tuk mengelakkan kontroversi..hehe, xdela saje nak bagi secret) yang call aku, inform aku yang application tuk post ***  kat UiTM diterima, then she remind me to take the offer letter kat ofis yang sepatutnye di Intekma Resort, tapi yang tak sedap didengar apabila Pn.*** memberitahu yang sepatutnye aku da terima offer tu dari semester lepas g, (dat also mean i should get the job from previous semester) but she really don't know what happen to that offer letter coz i told her that i never accept dat offer letter...confiusing??suspicious?hurm..so aku nga perasaan tak puas hatinye, terus call person yang incharge part offer2 letter ne, tapi sebelom sempat aku nak bukak mulut (konon2 nak complain la) person yang incharge tu awal2 g mitak maaf nga aku sebab die uat kesilapan bile die salah edit masukkan nama orang lain semester lepas (maybe bukan rezeki aku kot time tu), boleh plak ye salah masukkan nama orang len?hai, ne da macam pelik ne?masukkan nama saudara mara ke?..gitula kalo da nama oram dalam ye..seb bek tak sempat aku kuarkan perkataan tak senonoh kat bibir yang mungil..haha:-P

2 comments

  1. wahhhh...
    dapat ek???
    congrats...
    huhuhu...
    bestnye...

    ReplyDelete
  2. aikkk,bingum sguhla dia tut.sian ko mu kah.xdop rezeki lg time tu.xporla nati kalo keno ko dio,baru dia tau gano

    ReplyDelete