::NothiNg tO sAy::

1.06.2010

nothing impossible rite?! begitulah jugak aku, bersempena gaji yang bau masuk ne, maybe not possible duwet gaji aku  abes camtu jek..huhu, ape tidaknye before gaji masuk aku da beriya-iya buat list nak beli apa nanti..siot betul perangai, seb bek mak ayah aku suda TIDAK menanggung da anak ke-2 nye ini, maunye rambut ayah aku abes gugur layan perangai anak dara nye yang chumel ne..hehe

Bau jek bape minit yang lalu abes duwet aku rm40++ sebabnye terpengaruh dengan ke'cute'tan botol perfumes yang ditunjuk oleh nani (cashier depan-de budak datang jual perfumes kat kedai, die amik 2, sekali tunjuk kat aku, berkenan la wei, so aku amik 1 die pom amik 1).Hancur mission aku tuk berjimat bulan ne, huh!! tak dikira lagi fulus yang bakal aku abeskan next week tuk beli camera and new laptop..


p/s:Bak kata ayah"bole la ikah uat saving bulan2, tambang bas bau ciput, makan masak sendiri,de la saving tu 2,3 ratus sebulan"cewwah konfiden jek ayah kat aku ne, huhu, padahal aku da abeskan duit kat penjual2 haprak tu yang selalu menggoda fulus aku neh!!insafla wei green apel..

Post a Comment