::next SunDay CrunChy-sad moment::

1.16.2010

mm..arini de kelas balik..malas weh!arini jugak planning nga 'my b' nak g survey laptop kat seng heng, kalo takde choice sangat amik kat tempat ritu la nampak gayanye, banyak gak nak uat rini lagi plak nak g caik kedai  yang sanggup amik laptop lama (acer Travelmate 4150) ne, doa2 ade la nilai nye..huhu, sayangnye nak trade-in (da banyak aku berhabis nga laptop lama ne, banyak jasa, banyak kenangan, banyak ragam nye, banyak fulus yang abes sebab beliau tapi aku tetap jugak bersabar, kali ne aku terpaksa mengalah dengan situasi..sob2)



 

 

 




 


 mungkin ini kali terakhir aku uat 'new post' guna laptop ne,huwaa!!sedeynye..xsanggup g nak teruskan uat entri ne (kunun dramatik la tu) hehe..tapi selagi de kat depan mata ne aku teruskan jugak..even charger battery ne  aku pinjam nga eni..hahak, (kan aritu aku nye charger meletop) tq eni sebab membantu laptop ku idup,(^_^).. tidak terucap asenye bile leh guna laptop ne even da cam tak layak nak guna (kejam siot ayat tu)..jangan meragam ye!hehe..


petang semalam chit chat nga my sister adilah, sibuk tanye aku nak trade-in ke tak laptop ne, katanye cam sayang jek, saje je nak wat hati aku berbelah bagi, jadi tak sampai hati lak kan (memang la sayang)...tibe2 jek ase cam tak jadi nak trade-in, tapi ase camtu berubah plak malam tadi selepas di brain wash dia katanye "trade-in je tyme de nilai ne,barang2 elektronik ne cepat turun nilai, kan bila da beli yang baru xde masa nak guna yang lama ne, ntah2 tak pandang langsung"(lebey kurang gitula maksudnye) pastu aku tambah "ha'ah t wat serabut mata lak kan nengok nye, cam nak campak lam sungai",haha..cyan laptop ne dapat owner cam aku hehe..so aku bertekad la nak trade-in, tapi kena call mak dulu tanya pendapat, sebab ritu pom mak de tanye, "betol ke nak trade-in?xleh baiki?", aku jawab "boleh baiki tapi abes duit la lam RM400++, cam tak berbaloi, sebab laptop ne suka sangat corrupt, tambah plak fulus kalo jadik cam tu, betul x?"..so jual jela, abes cite,nOkTaH.




Post a Comment