::i'M BLuUrrR::

1.07.2010

adeh, sakit sel2 otak aku pikir nak uat topic ape research nnt, isnin ne last limit aku letak guideline tuk settle 'topic research', pastu bole la pikir n stat awal2 uat proposal (yela tu, xle caye ne biase last minute job)..hu3, tulun2!!sel2 otak cepat maenkan peranan jangan biarkan aku mengom cenggini..
time aku nak pikir xdela pulak idea nye, time takmo pikir melambak2 plak datang idea..please!please!


remind green apel what prof. hazman said JOte DoWn!! whatever in ur mind, u think, mybe its can be done better n better about the topic from first jote down,okeh!be calm..sempat jugak aku download 20 journal tuk review nak uat topic research nye pasal..huhu


beznye leh nengok wayang time2 camne, leh jugak release takpom mane tau de idea kan masa2 nengok wayang..haha, boleh blah la, idea kunun..kalo da ngadap cite maunye aku nak pikir mende lain kan?so dat juz a reason tuk mengelak dari pikir mende2 ilmiah ne..hihik, tuing dahi tu kan, buruk perangai!! i'm really bluurrr...help me!!!anyone??



p/s:Sesiapa yang belom lagi tengok cite ne, dinasihatkan beli tiket wayang

Post a Comment