::moOD BaLiK KamPung::

1.22.2010

adoii..perasaan nak balik kampung da rasa melampau2 n memuncak da asenye ne, asal la xde transport yang pantas, cepat, sekelip mata cam pintu doremon, kan best (yang membolehkan aku balik kg sesuka ati n secukup rasa), kelas ujung minggu tak le nak ponteng lak (sayang wei, sehari aku ponteng bermakna aku da ponteng selama 10jam, tak ke banyak tu), awal taun pom aku da amik cuti  bape kali da..so serba salah nak mitak cuti g nga bos (bos a.k.a pak cik aku punye la baik sangat, banyak da tulun aku, cyan tol dpat pekerja a.k.a anak sedara cam haku neh,heheh:-P)...


aisehh!!tajuk research aku tak pat idea g ne,huhu..sok da kelas research, tensen weh!assignment satu pom tak sentuh g, cepat greenapel, bertukarr jadik rajin..yeah!!...layan akon jap



Post a Comment