::Jauh Perjalanan, Luas PemandangaN::

1.18.2010

ape kena mengena entri ne nga topic diatas ye..okeh!kite go through, actually pagi tadi aku sedikit hang! a.k.a penim2 lalat a.k.a mamai..disebabkan aku camtu, pagi aku kelam kabut sket even nampak rilexs jek, so nak dijadikan cite aku tunggu la bas kat bas stop lam 15minit sebelom aku tahan sebuah sebuah bas, naik nga confident la aku lam bas tu, sekali tengah syok dop lam bas tu jalan yang dituju bas yang aku naik neh tak ikut jalan biasa, maksudnye silap bas la wei, so tuk mengelakkan aku lagi jauh berjalan, aku tekan loceng awal2, hehe..so bermakna aku kena jalan kaki la nak sampai ofis, ade la lam 1km aku menapak pagi tadi, lambat la sampai..hahah:-P, mengom!!tula len kali nek bas tu make sure naik bas yang  betul, seb bek bas kat sini tak sampai bangladesh ke, myammar ke, mao kena jual aku t..so sepanjang perjalanan tadi, luas la pemandangan la, biasa aku aku tengok pemandangan dari dalam bas jek, sekali kena menapak da..lenguh gak la kaki aku pagi2 tadi..


Post a Comment