::AttiTude YAnG TiDak sEnonOh::

1.25.2010

hehe..memang tidak senonoh pabila aku mencuba tuk ponteng kelas, dan hasilnye?memang aku ponteng kelas research method 2j 1/2 petang semalam..huhu, tula rekod first and last aku uat camtu tuk semester ne (promise takmo wat g da), sebab cam menyesal gile2 (tipu je tu) sebab nye aku tito secukup rase after monteng tuh!memang tak senonoh, kalo monteng siapkan assignment ye gak..heheh, cukup tensen memikirkan da ramai member course da nak quit dari study ne, kire tinggal beberapa kerat jek,huh sadis betul..so aku harus menguatkan hatiku supaya tidak mudah lemah semangat dan terpengaruh dengan situasi sekarang..Aja!aja!Fighting!!

sekarang aku harus ubah attitude yang tak bape elok ne (attitude malas dan suka menangguhkan assignment-hmm patut dari dulu g ubah, ne oram kata da terantuk bau nak terngadah"betul ke idak pepatah tu")..subjek aku semester sangat tough..so takle main2, lagi lak commitment keje aku da bertambah so kena pandai la bagi2 masa..huhu, hope i'will go through it..insyaallah

p/s:Semoga semua urusan dipermudahkan Allah s.w.t..insyaallah, amin

“ what is amazing is not that I can do these things ....

It's that I can teach anyone to do these things !”

And Remember

" COFFEE wake you up in the morning , but an APPLE does an even better job of it .... "

Post a Comment