::i CaN'T BeLiEVe, It HaPPen agAiN..New SeMeSter::

1.04.2010

'happy new year 2010' and new me!!!haha..aku tak sangka aku da stat balik kelas, ingatkan da abes study da..punyela tak puas g bercuti dan meronggeng ke sana sini lam umah sewa tu(masuk dapur kuar dapur,-means lepak kat umah la pastu makan je kejenye) da kena tersengguk2 da lam kelas, actually aku ne nak kata excited sangat bile da stat kelas ne takdela sampai camtu kan, tapi boleh dikatakan aku antara yang excited jugak sebab masa first kelas weekends (my class only weekend saturday and sunday) hanya aku dan tiga laen dari batch semester 1 2009/2010 datang kelas sabtu tu..yang laen masih bercuti..so that mean memang aku lam golongan yang beriya-iya datang kelas(dats goods for 2010, solute n thumb-ups for greenapel)

rasa tak puas agi cuti semester, yela cam tak cuti la sebab keje kan, kalo balik kg selama sebulan maunye naik berat badan aku,miss a lot my lovely kg(of course i miss my family indeed)..first class memang uat mata kuyu je, kepala terhangguk2 (seriously i'm fell sleepy in dat class) hehe..ape yang lecture kat depan aku sekali sekala je sempat tangkap..aduhai greenapel, camne ne..hehe camtu la bile da stat study balik, wisau plak pikir kat budak adam (my handsome bro) masuk blaja (he at year 1 this 2010) camne nanti, takut sedikit tercicir sebabnye die still merangkak tuk mengeja (little bit worry about that)..hope and pray that he will survive..insyallah

new year tahun ne (2010) cam sedikit kelam kabut dan sedikit sibuk kerana banyak planning aku yang nak dilaksanakan,tahun ne memang kena cut sume belanja aku yang tak sepatutnye...huhu(i'm try') sebab banyak lagi mende len yang penting tuk dilaksanakan..hmm, semester ne maybe terase kejap je sebab awal bulan 4 aku da abes semester ne...harap aku dapat uat yang da best for this semester and all subject especially my dissertation to complete my master, really lucky sebabnye my coursemate pecah rekod dapat 4 rata, so secara tak langsung it's challenge me and strongly give me a motivate..i'will struggle..yeah!!


p/s:i miss my family, budak adam n kakak..owh, i miss damn much both of them

Post a Comment