::penangan dagim lembu::

12.04.2009

hehe..sambungan sambutan raye aji, asenye lom terlambat nak mengucapkan selamat hari raya aidildha, moga korban yang dibuat diberkati Allah S.W.T..amin

so bertepatan nga raya aji tu, memang sah sahla asek makan dagim lembu ye..maunye pewut aku leh tahan gini, mulut asek tak benti nak makan, segala jenis resipi diadun tuk dimatchkan dengan dagim lembu..aku pe lagi, setaun sekali leh jumpa camne neh, ngadap je la yang mane ade, bertambah lg la berat bdn aku..hehe
lam 2,3 ari sambut raye ade timbul ketidak puasan ati aku, sebabnye aku cuti kejap jek..huwaa, ase tak puas g dop kat kg ne..tak puas dop kat umah..tulun2!!aku xmo balik shah alam...jiwa aku meronta xrela pegi balik..ne berjangkit perangai my b la ne,hehe... raya ne memang tak sempat kuar g mane2, tu yang aku tensen tu,  sebab2 aku berat ati nak tinggal kg sebabnye tak sempat nak meronda2, xsempat nak borak2 panjang lebar nga mak ayah, xsempat nak lepak lama2 kat dining room nga family, byk mende tak sempat uat,cuti kejap jek..huhu,

*antara port family lepak sambil borak2 isu semasa
so bes cuti, terus datang sini..malam nak balik sini tu akak aku yang anta kat bus station, jumpa mak ayah kat sana sebabnye ayah aku balik lewat de projek pe tah kat g.musang nu..adoii,berat ati nak tinggal mak ayah ne, sabo je la..punye la ujan lebat malam tu, non-stop plak..then 1hal lak, bas yang aku nek ne punye sejuk gile2, mak aih sejuk tak le cakap cane, aku yng siap pakai stokin nga baju sejuk pom xjalan gak, tak le tito aku lam bas tu..huhu, jawabnye merana la aku menahan kesejukan sambil2 berdoa supaya cepat smp kat destinasi sebabnye aku da xleh tahan nga kesejukan melampau ne...

sampai destinasi, terketaq2 aku tuwun bas cam kuar dari peti ais gitu, da la aku xcukup tito, da kena masuk keje da..

**pic: even aku lam terketar2 kesejukan masih menjaga appearance after tuwun bas tu, hehe..




nak dijadikan alasan pewut aku wat hal sesampainye jejak aku kat umah sewa..hehe, leh wat alasan neh, so dengan ala2 penimnye di+ pewut yang memulas aku kol s/visor aku mitak off..hehe, maka tertidola aku nga nyenyak nye sampai tengahari tu(ish..anak dara pe la tito sampai matahari mencangak)..tapi yang tak beznye pewut aku uat hal sket aritu..xle jgk la aku nak rest nga harmoni..dagim lembu nye penangan,he(^_^)..

Post a Comment