::ibarAt RecHaRGeaBLE BaTtErY::

12.22.2009

begitulah ungkapan yang leh dikatakan after balik kg..segala problem beres(beres sekejap jek), segala duka ilam, segala yang tak okey, jadi ok..hehe, bahagia betul balik kg, sampai blog ni pom aku da ingat2 lupe.. memang bahagia le tgok wajah mak ayah..miss them really much..xpuas ase dop kat kg..kalo ikutkan, tujuan utama balik kg nak amik aku nye laptop yang kununnye diservis..alih2 tak jadi servis sebab tak berbaloi(kerosakan yang agak kritikal pabila penyokong skrin laptop patah yang menyebabkan kesukaran kepada user tuk membuat kerja kerna user ne kena caik penghadang yang kukuh @ dinding untuk sandar die nye skrin)tak berbaloi nak servis sebab aku kena abeskan fulus sebanyak 400 euro jikalau nak servis! n jikalau nak trade-in nilai nye setelah melalui beberapa saringan adalah sebanyak 300 euro, haish..maunye terkedu aku(ade jugak nilai laptop aku ne ye upenye, cam tak caya jek even da 5 zaman berlalu jasa nye..hehe)..so aku amik pendekatan ditengah2, dengan menggunakan lagi laptop(sayangnye ase) tersebut even dienye luaran da tak bape canggih sementara menunggu masa yang sesuai untuk tukar yang baru(kena uat saving dulu lorr)..huhu..

sempatla aku survey price tuk laptop baru..huyyohh sempat ke tak aku collect money nak tukar yang baru neh!!hehe..seb bekla aku keje kat tempat camne, dapat la harga dealer..haha, untung jugak ye..so banyak gakla aku wat review sket, de beberapa choice la before beli nanti, uat compare sket, maybe lam 2,3 kali lagi kena pikir before beli..huhu,oram kata 'jangan menyesal di kemudian hari kalo da memiliki nanti'..

Post a Comment