::BeAuTiful Moonlite::

12.05.2009

semalam sebetulnye 1001 hikayat bile ask09' singkatan tuk anugerah skrin berlangsung.kol 9 kat TV3 semalam,aku nak kata minat tak jugak kat mende2 cam gini, da takde cite len aku ngadap jela...disebabkan ade 'chemistry' between fafau n afdlin aku suka la nengok nye..tapi tu pom tak sampai abes,hehe..

abes sejam aku tegok ask09' aku da masuk bilik, tarik selimut,tapi tak tito g la, sebabnye kebetulan aku masuk bilik tu aku tertengok la betapa cantiknye bulan, so tak jadi tito..ngadap bulan sambil dengar lagu kat chanel hitz.fm..(mm,really scary cam nak nak jadik serigala jadian lak aku wat camtu) takdela..actually sejak dari dulu g aku suka tengok bulan n bintang, tenang sgt, bahagia sangat ase tengok betapa cantik, betapa shiny nye dioram, bahagia nye leh tengok pemandangan cam tu nga someone beloved..s
tingat plak masa g camping kat pulau bidong dulu, ade yang satu malam tu aku nga fwens lepak tepi pantai after abes beraktiviti seharian dengan snorkelin', diving  n mancing ikan..malam tu juz rest after berBBQ dengan hasil tangkapan, nak citenye, punye la cantik da stars dat nites buatkan kiteoram berbarim kat tepi pantai tu mengadap lelangit yang penuh dengan shiny2 tuh, sampai kitaoram tertido kat tepi pantai(agak2 la wei nak tito pom)..yang aku tersedar dari tito bile kaki ase sejuk n basah..u know what happen?air pasang, gosh!!seb bek tak hanyut kitaoram kat laut yang indah tu..hehe, miss da moment...

sampai begitu sekali ye ketaksuban aku terhadap bintang n bulan..hehe, tapi bulan semalam memang cantik...

Post a Comment