::walla::

12.04.2009

SMILE, IT'S FRIDAY!!  mmm...aku xsempat lg nak upload pic lam blog ne...musim ujan la skang,so cam de kemalasan sket nak uat pe2 sebab sejuk,hehe..cuaca skang agak menyeramkan, betul lah dunia da nyayuk, smlam masa aku balik ujan lebat sgt sih, seb bek tak terbang payung aku cam ritu..hihih,maunye basah lencun sampai umah, dengan gegaran yang berlaku kat kuala pilah yang memberi sedikit petanda dan peringatan supaya kita sebagai hamba ALLAH S.W.T sentiasa insaf dan bertaubat atas segala kenaifan,kealpaan dan segala macam noda yang kite lakukan atas dunia pinjaman nye yang sementara neh, huhu ..berita tentang kejadian tersebut menyebabkan aku sentiasa terfikirkan pengakhiran sebuah kehidupan kat dunia ne..huhu takutnye,tingat plak filem 2012 ritu, tak logik betul nye cite, but if dat really happen..it's really scary, becoz the ending days really more worst compare wif da film...

review sket sal film neh:-
::Too long! Would have made a great 90 minute disaster movie.not really interest movie, mybe jlan cite yang kurang menarik and really not realistic, can u ever imagine how they can really safe while the others not have da chance to save their life::hehe, dat juz my comment, mybe others like diz movie, but diz movie more such a movie of independence day * the day after tomorrow*..::


so memang sedikit ase frust sebab movie ne tak bape menyengat, kan lagi bez kalo nengok Planet 51 even tak logik pom da namanye cartoonkan, bezla jugak nengok-my b tak bagi tengok katanya"u layan katun kat umah je la" lebey kurang begitula maksudnye tak payah nengok a.k.a tak berbaloi tengok wayang cartoon movie..hehe, back to reality, tadi aku sedar lewat weh, ujan lebat upenye, patutla sedap aku tito, sampai ofis pom lewat la,hehe..xpuas ati neh sebab dikesempatan ini tak sempat g nak upload mypic..

Post a Comment