::SweEt oLd meMoriEs::

12.16.2009

hmm..hye, buang tabiat pe aku ne updates blog ne time malam, time2 camne teringat plak kenangan masa study dulu..especially masa kat ipta(Kustem-now its knew as UMT yang femes ngan tag 'ocean discovery') time aku menimba ilmu dulu, memang banyak sangat memory nye..dari situ la aku kenal k'rien n k'yong(masing2 da bawa haluan masing2 n sibuk nga career each other-feel really guilty coz i'm not contact both of them for long time being)huhu..forgive me!!aku pom taktau la nape aku susah sangat nak contact oldfwens ne,tu satu keburukan aku, sometimes aku pikir takde ape perkembangan tentang aku, takde pe story nak cite, xde pe improvement, huh teruk betul aku ne..time susah2 pandai lak mencari sahabat, insafla wei ubah2 perangai tu!!miss u two damn much..mase belaja banyak masa enjoy nga fwens,beshnye mase tu..hehe


p/s:miss that moment, miss k'rien, miss k'yom,miss alan, miss fik, miss syafiq, miss da memory damn much!!

Post a Comment