::MusIm KaweN::

12.05.2009

skang oram kawen da tak ikut musim da..dulu2 oram kawen ade musim gak time cuti skool, cuti raye, tapi skang da berubah..so majlis kawen skang asal de cuti, xkire cuti ujung minggu ke ape, jemputan kawen tu mesti de...hurm, da ramai fwens aku da dan yang akan tukar status, aku plak bile ye??Question mark for u b..hehe..



my bestfwen da 2 oram yang kawen, gambar kak yong kesayangan takde sebabnye aku tak dapat pegi majlis majlis die coz time tuh aku ngah ngadap test paper, really frust'..hu, so gambar jane je la yang aku de tuk share dengan bloggers yang lain, rindunye da lama tak jumpa dioram, actually aku dijemput oleh mase raya aji baru ne ke rumahnye, tapi yang sedeynye aku tak pat pegi sebab ramai sgt sedara mara aku wat makan, sorry ye jane..maafkan daku..aku pom rindu bangat sama kamu..t insyaallah one day kite jumpa gak nanti...

selamat2 pengantin baru even if jane nye majlis taun lepas, kire pengantin baru gak la..

continue..mase raye pose ritu aku sempatla g majlis rabiha, ex-classmate aku kat watan dulu...punye la sesak n jam sgt time tu jalan,  bayang kan perjalanan dari kb nak ke machang memakan masa 2 jam lbey...saba je la, so reminder for me n others kalo boleh elakkan uat majlis mase musim raye..tapi da kalo tak le elak nak wat cane kan..huhu, n so suprise when i arrived at her home..da banyak berubah, dulu masa skool dulu penah gak aku g lepak umah biha ne, ilamkan tensen...skang cam da len sgt ditambah plak aku tengok biha dalam weddin' clothes, hehe..cantik, neh pic biha...

after majlis biha, aku g plak majlis abg joe, x-senior watan plak, de la kat nga maghrib sampai kat majlis die, oram da kemas abes pom barang2..tapi untung gak la aku sebab pengantin da tak bz, so bole la berborak2 sket, makan siap2, terus g umah ayah lom aku kat t.merah tu, sebab malam tu nak g makan gulai umah sedara aku kat banda t.merah, tunggu mak ayah aku kat sana...so ritu keje aku asek g kenduri kawen n makan free je la, tapi penat xle cakap la cane...memang penat!!!


oops..lupe, ne pic aku n k'wien at her weddin' day, thanks k'win ingat agi upenye kat ika ek..huhu,aku memang suprise sebab de satu malam tu tukang umah panggil aku de oram nak jumpa, aku punye weird sape la lak nak jumpa aku memalam neh, masa tu aku bau jek siap diner nga family, upe-upenye k'win yang datang bawak kad jemputan, huhu..terharunye...k'win ne aku kenal masa aku ngajar kat skool s.ks.ketereh ritu, so sempat la kenal k'win ne mase tu lagi plak umah die otw nye balik umah aku, so aku selalu balik nga die la..so de la sedikit sebanyak story sal k'win ne yang aku tau, tup2 da nak kawen alhamdulillah..congrates!!

Post a Comment