::inSoMia::

12.12.2009

http://www.youtube.com/watch?v=I3TL05EOAIk

hu'uh, semalam aku takle tito..huhu,ngantuk sangat tapi mata xle lelap, so sambil2 baca buku yang ritu..sambil2 aku dengar lagu ne 'insomia by Craig david', bezz jugak ye..da lama tak layan Hitz.fm channel..dari dulu g channel aku tak improve still dengan hitz.fm(setia la sgt) even fly.fm ok la jugek their song!!..last nite i call my mum, katanye cancel nak g holiday kat bukit merah laketown resort 13hb ne, tukar destiny la plak, g ke gambang resort kat kuantan..hu tak pat ikut dioram..tapi takpe, insyaallah next year aku leh join dioram..pastu dalam kesempatan berborak nga my lovely mum, sempatla jugak kena bebel bile diberitahu status result aku..hehe, ha kan da kena..thanxs mum..love u!!next sem saya promise dapat result gempak..doa2 camtu la..(^_^)


semalam uat bubur nasi jek sebab aku ase malas sgt nak masak..tp gian nak masuk dapur, so uat la jugak bubur nasi even aku xmakan sangat pom..ish2, apela..suka betul membazir, huhu...pastu semalam banyak dop lepak buang masa jek, kalo takde kelas gitu la aku nye keje, tau ngadap tv, makan, tito,tapi kalo de kelas pom sama gak pe'elnye..hehe, xberubah..pastu gayut nga buah hati, tu yang bil melambung2, alahai..canteekk perangai!!punye la payah betul nak tito semalam, susah ati aku..mybe banyak dosa agak, so aku bangun amek wudhuk, pastu uat ape yang yang sepatutnye, bau dapat tito..


malas plak nak pegi keje asenye..huhu, so lewat gak la sampai ofis aku berlengah2 nye pasal..hehe

Post a Comment