::raya aji::

12.04.2009

mm..lupe nak cite sal raya haji baru ne, actually aku punye bersungguh nak balik raye aji tu sebab da lama tak balik kg, mintak 4 days leave wif my bos..punye la besar beg balik kg aku, mane tak nye..da 2 minggu berturut2 aku bershopim sakan wif my b, beli barang2 tuk adik2(cewah,kakak mithali btl) especially 4 adam..sebabnye mase raya pose ari tu aku terlupe belikan sumthing 4 him..kire xbape mithali jgkla sebab bole lak lupe kat boy sowang tuh..hihih, n da most important wat balik fabrics to k'rose(my tailor) for my e n w day's ..haha(really exiciting)..

**u/p:beg yang penuh aku sumbat segala macam barang nak wat balik kg..hehe

oohh, forgot dat, one of my mission while my way to kg...bus yang aku nek neh akan berenti kat merapoh(kire R&R la tuk dioramnye bus') so..nak xnak aku kena sedar dari tito sebab nye nak twun beli makanan panas ala2 satay ikan(ore kelate panggil lokceng) tu...hehe, dari aritu g aku dop tingat mende alah neh, so seb bek tercapai hajatku..sedar jugak mase bas berenti tuh,huhu..


daging bakar, daging masak kicap, dagim gorem:: n segala jenis mak nenek masakan yang dibuat sambil operasi membahagi bahagian daging berlangsung.
*aku yang tak sedar diri bile nengok hidangan depan mata..hehe

satu peristiwa mencarik lembu still in progress..hehe, nak dijadikan cite sempena raya aji neh radio THR uat satu gift tuk pendengar yang mana pendengar harus memberi satu alasan yang paling menarik supaya kg pendengar tersebut akan dibagi adiah lembu sekor tuk wat korban.."kenapa kg. saya layak mendapat hadiah tersebut....."lebey kurang gitula kuiznye...so kire bertuah gak la kg aku neh dapat gift tu, sebabnye pendengar tersebut memberi ayat "kg saya layak mendapat adiah tersebut kerana ia nya amat bertepatan dengan nama kg neh, bersabit dengan LembU" aku agakla..hehe tu yang y dapat kot...hehe, caik punye caik jumpa gak lembu tu tercangak kat depan tokong cina kat nga kg cina jiran nye kg aku, hehe..samp sudah nenek aku xmo amik dagim lembu tu, katanye petunjuk tuh, maybe lembu tu nak gtau die tu dari hasil yang tak bape pasti...haha, mybe???

Post a Comment