::monday tuesday Wednesday and thursday(do it) Black eye peas version::

12.09.2009

Smile It's FRIDAY again(aku tak tak tau la nape aku suka sgt kalo hari jumaat-mybe penghulu hari agaknye so keceriaan aku memang len sx kalo dibandingkan nga ari2 yang laen)cepat masa berlalu..hyee, dari ari isnin sampai rini bau aku bukak blog ne..urm da lama written kat page blog neh, nek rindu lak nak mencatit kat sini,xoxo gossip girl..hehe, ari selasa malam ritu asek ngadap tv jek(sebab ari selasa je aku ase cite bez2 je) especially gossip girl..hmm,since when i love diz episode?hehe...oyyee,hari tu before balik dari ofis aku singgah kedai buku jap, sebab ritu tertengok buku ne -"pesanan penting untuk wanita" JaNgaN tErPeDayA- keluaran al-hidayah, cam nak baca jek..so aku beli la buku tersebut(karang aku asek teringat lak kalo x beli ye), sempatla belek 2,3 elai semalam sambil2 tunggu Gossip girl malam tu, isi buku amat2 menarik dan bermanfaat untuk peringatan dan panduan bagi kaum wanita samada yang bergelar gadis, wanita, isteri dan ibu bagi menghadapi segala kemungkinan pada masa kini yang penuh dengan cabaran dan turut sama dimuatkan lam buku ne pasal permasalahan wanita masa kini..bagus betul, berbaloi aku beli..tambah ilmu!so aku berniat lam hati yang aku kena spend money every month tuk beli buku2 yang penuh nga informasi, panduan, hukum hakam dan segala macam ilmu lagi..sepatutnye dari dulu lagi aku stat mende ne..hu,ruginye ase..


so rutin biasa aku cam biasa la, pegi keje, balik keje..hu ase bez plak mase skool dulu, masa kecik2 dulu..pandai mintak duwet jek, takyah serabut2 nak pikir cane nak caik duit kan(tu ayat my b)..hehe, tapi tu dulu..skang ase da banyak tanggungjawab, so nak tak nak kena go on la dengan keadaan skang, yang penting kena sentiasa be ready dengan ape yang akan kite tempuh nanti kan..bak cam lagu Vanessa.s 'back to life, back to reality, back to the here and now yeah"..lebey kurang gitu la part of da lyrics, hehe..maksudnye??pikirla sendiri ye..


semalam result da kuar, tapi aku xmo check sebabnye takot sgt dengan kemungkinan result yang xbape bes aku nak tengok(faktor aku jadi gitu adalah-masa exam ritu aku xbape confident leh jawab nga cemerlang)..huhu, tp sampai bile xmo nengok result- 'aku jugak uat die jadi camtu' (kalo xok reasult aku tuh dats mean i'm not serious in study n learning), at last kena tau gak kan...so, arini its prove it!ape yang aku imagine n fikir2kan jadik benar, alhamdulillah..syukur,huhu..but little bit frusrated dengan result yang aku dapat(2nd class upper), padan muka..sape soh men2!! it's ok, i'm really positive indeed dengan ape yang da tersurat, so kena bersungguh2 sket pada semester depan, chaiiyyook Green Apple!!be strengh in ur study..27hb ne da register for 2nd part, huwaa, ase cam xde mood g nak masuk study balik, 2nd jan 2010 da stat new class, doa2 sem depan lebey besh n terbaik, hope so..(^_^)

Post a Comment