::YES!!::YeAr.End.SaLEs::

12.04.2009

haha..aku memang suka bab shopim2 neh, time ade fulus la..time xde fulus aku anti la sket shopin'...hehe, aku memang sowang yang sedikit boros, tu mak aku tau perangai anak darenye yg sowang neh,so aku tumpang simpati wif my b coz dapat buah hati cam aku neh ( thanx cyg time baby seadanye(^_^))..
skang da nak bes taun 2009 so, sales melambak2 la kat mane2 pom yang buat mata aku terpulun nengok jumlah discount yang di promote...hurm, nafsu shopim aku da terkinja2 nak ngabeskan duwet..saba weh, nafsu sume tu...hehe, sabo je la


aku tak ingat bape aribulan yang aku kuar shopim tu, yang pastinye sebelom balik kg..weekends!! aku punye la pandai gtau my b yang aku da lama tak sampai kat SOGO tu, kali terakhir aku jejakkan kaki kat sana pada tahun 1996, tapi tak tipu tau, mmg da taun tu yang las moment aku sampai citu...kecian kan,

berlanjutan dari tuh, g window2 shopim kat situ n shopim kat situ, hehe..so pe lagi shopim sakan la aku, maunye penim2 lalat aku nengok barang n nengok manusia yang terlampau ramai, hu'uh, aku mmg tak suka berasak2 ne, da alang2 sampaikan terpaksala..he,pusim2 punye pusim, adela kat beberape kali uat tawaf, jumpa gak material yang aku berkenan...so amik satu, pusim lagi, amik satu g...last2 kopak jugak la aku ...hehe, tapi xpe sebab aku puas hati shopim..

lenguh gak la tumit kaki aku jalan2 kat shopim complex tu, pusim2 area situ smp petang yang aku tau aku de pasang niat nak sampai citu g coz de 1 material yang aku berkenan sgt xdapat beli..over budget, huhu...

*pic neh takde kaitan nga material yang aku berkenan tu, tapi cam lbey kurang....


Post a Comment