::da story about okonomiyaki::

12.04.2009

okonomiyaki-adalah sejenis lempeng 'japanise version'..hehe, mulanye aku tak tau pom kewujudan lempeng ne, tapi teman serumah aku (phatteen) asek layan lempeng neh jek, so 1day aku pom try le, ternyata memang superb asenye, taste die memang bez..nak dijadikan cite, after peristiwa aku try mende alah tu semacam weird feelin', so ade 1 malam tuh jam menunjukk' da kul 9, tengah aku dop melepak nga membe kat depan ala-ala LCD TV,  dat nite raining non-stop..bunyik something mengelirukan lam pewut aku...apelagi lapa la wei,so dengan spontannye membe aku yang suka lempeng tu, menyuarakan "jom caik 'okonomiyaki"haha..spontan aku jawab'JOM!joM!' dengan bersungguh2..aii sejak bile aku suka mende alah ne??huhu..cpat2 aku bersiap meneuju ke plaza masslam ;crime scene of Beng Hock Tragedy:: sebab citu jek jual lempeng jepun tuh..after order sempatla pusim2 jap kat shoppin' lot lam bangunan tu..after jek dapat terus balik mengadap mende tuh..so sape2 yang tak penah try lempeng okonomiyaki neh, u supposed to try it, tak rugi pewut..hehe


gini la upenye okonomiyaki tu, t kene try uat recipe neh..

Post a Comment