::suda medium july::

7.14.2010

yup..cepatkan??suda pertengahan julai, pastu suda akhir tahun plak nanti..huhu, takotlah saya, takde satu rasanya saya uat yang terbaik..sumenye cam suam2 dan sedikit naik grafnya cam kura-kura bergerak (tak paham apa yang saya maksudkan??abaikan)..actually, saya punya jantung da berdebar2, sebabnya..huwaa, tolong baca buku kat saya!!

baca!baca!baca!(ala2 demonstrasi aman)...


hehe, saya tatau la saya nak stat macam mane, nak uat camne...sungguh tatau, kalo blog tahu plak saya nak mengadap, tahu plak nak mengarang, tahu plak nak tulis ape, ade jek yang datang lam pikiran, tapi bila terpikir kan assignment, mula la stuck!! huhu, sel2 otak terkejut, mengalami hiperhidrosis, dengupan jantung bertambah laju..cam hampess jek ase..sungguh tak suka..g wat assignment nu cik green..syohhh!!syoohh!!

Post a Comment