::secret metim::

7.12.2010

perjumpaan yang tidak dirancang dengan teliti dan juga tidak dijangka dan secara tiba-tiba terjadi jugak akhirnya pada '8 julai 2010' di antara saya, kak rien dan jugak pemastautin tetap dari korea iaitu fik..hehe, baru sempat nak update (jgn mara ye, saya baru upload gambo)...bizi sungguh bila kelas da stat ne ye..blog pom sedikit terabai..assignment pom da bertimbun, okei fullstop pasal study2 neh, nak muntah wess..uwekkss!!(da muak, bile la nak abes huhuh)...


cite pasal secret metim yang berlangsung kat KL sentral ritu sungguh enjoy dan rasa sekejap saja, tapi output dari metim itu saya dapat mengenalpasti jenis2 molekul2 dan jisim2 yang berubah akibat 2 tahun tak jumpa.. thanks to fik sebab bagitau saya makin ayam..haha, refer to dagu berlapis serta kelebaran saiz saya..actually plan asalnya nak jumpa kat midvalley tapi at last bertukar lokasi akibat ketidak serasian saya dengan komuter (saya baru pandai pegi KL sentral okei, nak g ke tempat lain saya tak berani..haha, sungguh memualkan!!) thanks to others to cooperate and consider my weaknesses...haha =P

pepun secret metim bukanlah bermaksud perjumpaan rahsia okei, tapi perjumpaan melepak kat "Secret Recipe"..thanks kak rien belanja kami, oo dan thanks jugak kat eni saya sebab teman kan saya jumpa kawan2 saya yang comel (kan saya da mention saya tak berani tadi..hehe)




p/s: actually cite yang sebenarnye adalah saya yang sampai awal sangat kat Kl sentral tu..pastu..huff ase malas lak nak type, takpela yang pentim kite berempat tahu apa yang berlaku pada hari itu..miss da momen^_^

3 comments

  1. huh..

    babak x diduga 1: berselisih dgn seorang gadis yang begitu riang bersama rakannya di kl sentral... hilai tawanya mcm pernah idengari.(mcm kenal...) x pe lah. sbb yakin akan bertemu sebentar lagi..maka aku berlalu pergi ke suatu tempat.

    babak x diduga 2: sambil menanti s/u kelab saya (cite lama), kelihatan kelibat yang sama dilihat sbentar tadi. cuba untuk menengur, namun gagal kerna beliau begitu sgt2 gembira bersama rakannya dan berjalan seolah2 berlari. berjaya mengekori dan beliau berhenti di GMV factory outlet kl sentral. ATIKAH...? hahahaha....

    erm... japanese soba (serve wiz chopsticks)

    ReplyDelete
  2. haha..nak jugak cite balik..sabar je la...da 10x kali tau ulang cite sama..siap nama penuh tu, ko cakap ika je eh..yee, baru tingat, motif ape mention chopsticks tu?ahaks=P

    ReplyDelete
  3. 10 X tu ulang untuk kita2 di tempat kejadian.. disini baru sekali... hahahaha.. mestilah nama penuh... baru la suspen maca baca novel... wee...

    ha.. "chopsticks!"

    ReplyDelete