::sesuatu yang saya tatau::

7.13.2010


thinking Pictures, Images and Photossaya baru tahu cite sebenar tentang Adolf hitler..sungguh dasyat penangan barat memutar belitkan & mendiamkan fakta tentang beliau..huhu, saya tahu sebab saya membaca..tu baru sket..saya da rasa kecil, kontotnye ilmu yang saya tahu..so bersama2 lah kita menyokong "Kempen membaca"..hoho^_^


secara tiba-tiba hati saya berdebar2 plak..dup dap dup dap ...huhu nape ne..asal terlintas plak assignment lam pikiran neh..adoi, spoil betol, baru nak tenang2..huff..nampaknye nak tak nak kena paksa diri saya merajinkan diri, masa 4 bulan yang ade ne kena
bergelumang jugak dengan segala assignment yang ade, final pom tak lama g..cehh, lebey2 plak, subjek pom saya tak uat validation lagi, haha..pepom baca green wei..jangan main2, kalo tak result pom main2 la -warning!!!- (u have to do a good thing okei, don't repeat2 again)..terpaksa mention yang saya repeat paper semester ini okei (itulah pengajaran berharga buat saya akibat main2, sebabnye tak penah lagi lam hayat idup saya repeat2 nes..hoho, padan muka kamoo, main la lagi!!)...saya uda serik..takmo da..mintak jauh da mende2 cam gitu...


p/s : suka membaca sambil berangan..huhu

Post a Comment