::ketagih::

7.17.2010

haha (sungguh tak senonoh memulakan entri dengan hilai tawa semacam itu) okei2..behave urself green
actually hati saya tersangat riang gembira, owh sepatutnye didahului dengan perasaan syukur alhamdulillah kehadrat ilahi diatas kelancaran urusan untuk penggunaan streamyx neh..alhamdulillah,
genap sebulan saya terminated celcom broadband akibat traffic jam yang teramat teruk dan menyakit kan hati, makanya hari ini saya berharap ketenangan dan kelancaran menggunakan jalur lebar streamyx maintain laju seperti yang saya guna sekarang...

oleh itu saya menjangkakan bahawa ketagihan saya tuk berblogger makin meningkat..huhu, writing is therapy okei (hanya tuk orang seperti saya je, orang lain saya tatau..hihi)..sebelom memulakan entri lain saya nak wish kat diri sendiri 'Selamat berblogging green'.hehe (lam kurungan, moga makin rajin mencari bahan tuk assignment takde lagi alasan ye line slow)...huhu, nak jugak ingatkan...^_^

Post a Comment