::adakah streamyx bergaya::

7.20.2010

yup?nak tanya, adakah streamyx bergaya?kalo saya, saya jawab, sungguh bergaya, dengan bar yang penuh, dengan kelajuan berdesupp (lebey2 plak puji, takdela sampai camtu), so buat masa sekarang saya akan memuji streamyx, even fizikal tak secumel modem broadband, saya lebey suka kamoo, even fizikal hitam pekat, tapi saya tetap suka..saya suda serik tau guna celcom broadband tu..ape barang bayar advance pom still takle guna...

kini dengan streamyx, waktu saya lebey berharga (sentiasa berharga), rasa senang melayari lebuhraya jalur lebar yang lancar, da takde batu batan yang menghalang serta menyesakkan perasaan..membuatkan theraphy saya lancar..hehe(cam iklan plak ye)..maka gunalah streamyx!!(telekom sila bagi komisen kat saya sebab da tolong iklan kan kamoo..hehe)

actually saya nak upload gambar modem saya yang bergaya tu, tapi disebabkan badan da malas nak bangun..makanye len kali la ye..saya nak tunjuk betapa bergayanya die, mesti akan ade yang jatuh chenta jugak nga die..hehe

Post a Comment