::sejak bila jadi kaki wayang::

7.20.2010

kaki wayang?apakah itu?adakah kaki suka bergoyang ataupun kaki berwayang..hehe, takdela, saya mula konfius sejak bile saya suka tengok wayang, hmm..sangat konfius, seingat saya tatau pun ape itu wayang (tipoo) dan saya sejak dulu amat tidak gemarkan wayang..yela, kat kg salor mane ade panggung wayangkan..wayang free adela, aksi mat rempit, aksi tak senonoh dan bermacam2 aksi lagi dalam wayang free neh..


apepun saya nak bercerita sejak bile kaki saya wayang..erk??sejak bila saya jadi kaki wayang..bila direversekan balik ingatan saya tak pasti bile saya jadi camtu, yang saya tahu, bile iklan kat tv pasal mobie (ai min movie okei) saya akan teruja dan sudah berkira-kira bile nak menengoknye..dan saya rasa apa yang saya alami adalah bukan disebabkan diri saya semata-mata, malah "orang itu" juga agak bertanggungjawab mengheret saya menjadi kaki wayang..sudah terlebey duitkah??asek nak tengok wayang jek??haha..saya harap bukan begitu, sebabnye wayang adalah salah satu pengisian masa dari asek dop tito jek sepanjang hari (kalo sape2 tak setuju, sila pegi mengadap dinding)hehe..gurau je lah


anyway, saya juz nak bagitau napela bulan neh banyak jugak cite bes2 kuar ye..actually nak puji cite 'despicable me'...saya sangat suka cite tu, review die nanti uat kemudian, kalo rajin..hehe

Post a Comment