::me love::

7.23.2010

malam ne sedikit boring...bukan!hari ini sedikit boring...hmm, niat untuk menyiapkan assignment seakan tergendala (hehe, bukan tergendala actually, tapi tidak menjadi okei..huhu) kenapalah saya macam ne (macam ne refer kepada mood saya yang tak bape memberangsangkan dan sikap tangguh menangguh..burukk perangai) kenapalah semacam itu..saya tahu puncanya..akibat lama tak balik kampung salor tu, inilah akibatnya (ececeh, sabit la plak..haha) tapi saya yakin tula puncanya..saya rindu!!so bile sebegitu dibiarkan tanpa action yang sepatutnye, mood saya, semangat saya, rasa saya, semuanye seakan tidak kena (kununla tu, padahal banyak dosa agaknye)...hish seksi betol iklan soy milk super neh, ingatkan iklan baju renang!okei..berbalik kepada asal.. tibe2 rasa nak tanya diri saya, apa yang saya nak sebenarnya??(tanya dengan nada sebetulnye)saya seakan2 tatau apa yang saya buat sekarang, untuk apa?kenapa?mengapa?saya secara tibe2 O.....nescafe O satu!


okei2..sebenarnye saya tengah berserabut neh, antara keinginan, kehendak, keperluan, semuanya bercampur aduk..seakan2 tak ada penghujung dalam hidup ne..seakan2 menguji saya, seakan menduga saya (bukan seakan2 okei, exactly all that mess really testing me)saya pun tatau untuk ape entri ne..mungkin sekadar melepaskan batuk ditangga, atau apa? saya pun tatau..bile memikirkan semua yang akan berlaku, terasa seakan2 diri tidak cukup kuat tuk menghadapi..masih keliru dengan keadaan..adakah saya akan tetap sebegitu..adakah itu yang terbaik atau saya sekadar hanya mengikut kata hati...atau sekadar khayalan tanpa sandaran yang sepatutnya...saya seakan2 tidak memahami diri sendiri...atau sememangnya saya keliru dengan diri sendiri...terlalu banyak persoalan??ntah bile nak terjawab...semoga allah memberi kekuatan kepada hambanya ne..semoga allah memberkati apa jua langkah ku..hanya mampu berusaha dan berserah...

Post a Comment