::ikea::

7.12.2010

rasa rindu sgt nak balik kg..weekend lepas sangat hepi (bertambah hepi bile hari jumpa tu hari jumaat,hehe) bila dapat berjumpa dengan mak ayah saya..dioram datang sini semata2 nak amik mawi sebab kakak saya tak suka (hehe, takdela!!katanya ada kemudahan lain) apepom masa yang ade digunakan sebaiknya bersama family ku sayang..hehe, kira da planning awal2 nak g uat survey kat ikea (surveyla sgt kan, kompem2 nye fulus abes..)after amik saya kat baiduri, saya n family g masjid s.alam dulu selesaikan urusan Allah and then g makan nasi kandar kat ''kayu"..pastu baru la bergerak g ke ikea..maklum la terlampau expert sangat nga jalan KL ne sampai sesat 2jam, akhirnya lam 5petang sampai jugak kami kat Ikea tu..huff ..so ape lagi pusim sampai kejang otot kaki haha..tu je nak cite (yang pentim tak puas jejalan nga mereka kesayangan saya...huhu)


ikut plan asalnya mak ayah saya nak bermalam kat de palma kat ampang, tapi disebabkan ade kanak2 ribena yang gediks nak mengikut jugak dioram (saya la tu, hehe still tak ubah2 agi perangai nak jugak mengekor even da besar panjang..hihik) makanya family saya bermalam di shah alam..hehe, thank you bawak saya sekali ye, dan thank you jugak Uitm sebab eletrik takde yang mengakibatkan kelas saya cancel, kalo tak rugi da saya tak pat ikot dioram..hehe^_^

Post a Comment