::Page blog loading lambat::

12.28.2010

Thanks rakan blogger inform kat saya pasal belog saya berat...appreaciate it^_^, dan terus g check doktor serta merta, cehh takla g check belog saya atau dengan kata lain g timbang kilo berat ne...memang berat, wuwuuu(--") , kompem orang dah takmau singgah dah belog saya yang hudoss ne...owhh, berat belog ne 219.3KB, lebih timbangan... wuuwuu, nanges lagi...Paling boleh dikatakan belog neh berat ngan gambar...huhu(T_T), Tadi kakak saya repunzel call tanya jugak nape belog saya lambat loading...(T_T)

Apepun thanks http://maribinablog.blogspot.com sebab bagitahu punca belog saya jadi gini, dah try Lazy Loader tu, tapi tak tahulah berkesan ke tak?huhu...kamu ada pe2 tips?tolonggggggg....tolongggg!tolongg saya... pehal ko?lebih2 plak...owhh, okei okei(--")

note: suka pic..macam mane?bukan buah pic(--")

4 comments

  1. tak payah letak mp3, banyak sgt widget pon takleh gak, yang aku tau related post yang bergerak kat sidebar tu mmg melambatkan blog aku. sebab tu aku tak gune da..

    ReplyDelete
  2. c lampu neon: ouchh!lagu kesukaan, terpaksa dikorbankan...huhu, t ika try godeks buang apa yang patut, thanks=)

    ReplyDelete
  3. epel ijau nk tips ke?hehhe... kurangkan gadjet~.. background putih dah ok da tuh..

    ReplyDelete
  4. s.jihan: waa, nam cam familiar, ehehe, thanks, t lah ika kurangkan gadget kat belog ne, nak tenung2 dulu before buang, syg wuhuu...ahaks=)

    ReplyDelete