::Bola bukan bola-bola::

12.07.2010

en.azham suruh saya tengok keputusan bola malaysia lawan apa entah(dia dalam bus, tulah orang suh beli BB takmo)...terus blurr, terus macam stuck! grrr...kenapa bukan bola-bola cinta?kenapa bola sepak?bukankah bola cinta lagi hebat..agaga=p... okei sila loya...huu, sori dear!kenapa saya buta tentang bola sepak?kenapa?kenapa saya kenal C.ronaldo saja ...wuwu(T_T)

rasa bersalah ayat terakhir bagitahu, "en.azham tengok dalam berita esok sajelah" (sebab boring dengar ulasan pengacara, tak faham actually, result plak takde terpampang, jenuh nak menunggu satu-satu ulasan)...wuwu(T_T)...terus putus asa, en.azham betul-betul menguji sedangkan dia tahu saya buta tentang segala yang berkaitan dengan bola, main bola jaring pun tak pernah lulus...nanges lagi(T_T)
pic source:snuzzy.com~original ball
walaupun sentiasa lulus tunggu en.azham tengok bola, hanya tahu tanya "dah gol?"..."dah berapa gol dah?"..."sape menang?"...tapi sentiasa bagi ruang kalo en.azham dah bagitahu awal-awal nak tengok match chelsea ke.. saya sanggup tunggu sampai keesokannya.Okei menipu disitu, baik buat air liur lagi bagos...haha=p, namun bila disuruh bagi laporan tentang yang satu itu terasa seperti dipaksa membaca untuk peperiksaan SPM keesokannya juga..kejam!!

okeilah, walaupun tak pandai tengok bola...harap en.azham sayang saya..eh tetiba!jangan sesekali menyamakan saya dengan bola (pipi bola, grrr)...miss him=p

nota: masih tahu apa itu World cup..sila bangga..^_^

Post a Comment